آخرین اخبار
کد مطلب: 80332
اگر واقعيت را بگويم،نکونام نمي‌تواند بازي کند
تاریخ انتشار : 1393/05/27 09:45:18
نمایش : 2091
پيشکسوت باشگاه استقلال گفت: فحاشي نکونام به قطبي در اتوبوس تيم ملي در روزهاي آخر تيم ملي در قطر در جمع بازيکن ها مشتي است نمونه خروار.»
به گزارش سلام لردگان به نقل از ورزش سه، اصغر حاجيلو که در سال ۲۰۰۷ به عنوان سرپرست تيم ملي فعاليت مي کرد، يکي از مهم ترين چهره هاي فوتبال ايران است که رازهاي بزرگي در سينه دارد.



حاجيلو که يکي از استقلالي هاي متعصب تاريخ اين باشگاه محسوب مي شود، به بهانه جنجال بين اميرقلعه نويي و جواد نکونام مورد سئوال ما قرار مي گيرد.



او با همان لحن آرام ابتدا دعوت به مصاحبه را رد مي کند و مي گويد دوست ندارد در مورد جزييات اتفاق هايي که در آن سال افتاد حرفي بزند: «من دوست ندارم در مود اختلاف بين آدم ها در آن مقطع حرف بزنم. اگر حرفي بزنم فوتبال ايران وارد چالش جدي مي شود. به همين دليل ترجيح مي دهم آبروي بعضي ها ريخته نشود.»



او در مورد شايعه فحاشي جواد نکونام به قطبي در اتوبوس تيم ملي در روزهاي آخر تيم ملي در قطر در جمع بازيکن ها هم گفت: «اين موضوع مشتي است نمونه خروار. اگر بخواهم بگويم بعضي ها در تيم ملي چه کارهايي انجام دادند، آن افراد ديگر نمي توانند بازي کنند. قطبي کارش را بلد بود ولي بعضي از دوستان هستند که دوست نداشتند او کارش را انجام بدهد. حقيقتش اين است که قطبي يکي از پرحاشيه ترين تيم هاي ملي را داشت و واقعا اذيتش کردند اما ديديد که هيچ وقت گله اي از اين موضوع نکرد.»



حاجيلو از نکونام خواست که صحبت در مورد قلعه نويي را ادامه ندهد: «جواد بهتر است از اين روش دست بردارد چون در نهايت استقلال است که از اختلافات ضربه مي خورد.»
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس